آموزش رانندگي

آموزش حركت با دنده عقب  كليك كنيد


آزمون شهري كليك كنيد


آموزش پارك دوبل كليك كنيد


بهترين حالت گرفتن فرمان كليك كنيد


آموزش پارك كنار جدول كليك كنيد


فيلم آموزش مهارت هاي رانندگي كليك كنيد


آموزش پارك دوبل كليك كنيد


آموزش دور زدن دو فرمانه و يك فرمانه كليك كنيد

 





آموزش رانندگی کلیک کنید


آموزش رانندگی تصویری کلیک کنید

 
آموزش رانندگی مخصوص بانوان کلیک کنید


قيمت آموزش رانندگي سال 94

قيمت آموزش رانندگي سال 94,
قيمت كلاس آموزش رانندگي سال 94,
كتاب آموزش راهنمايي و رانندگي سال 94,
    فيلم آموزش عملي رانندگي با پرايد,
    خريد اينترنتي فيلم آموزش رانندگي با پرايد,

اجازه بدهيد براي اينكه بدانيم چه كارهاي بايد بكنيم در مورد آن بيشتر توضيح بدهم
اول اينكه به چه علت بايد از مثلثي عقب  انتهاي ماشين پارك شده را ببينيم بعد فرمان را به آن سمت بچرخانيم اگر زودتر يا دير تر فرمان را بچرخانيم چه اتفاقي خواهد افتاد,اگر قبل از اينكه انتهاي ماشين پارك شده  را در مثلثي عقب ببينيم بخواهيم فرمان را بچرخانيم ماشين زودتر  داخل پارك شده و حالا كه مي خواهيم فرمان دوم را بچرخانيم ممكن هست سپر جلوي ما به انتهاي ماشين پارك شده بر خورد كند ولي اگر بخواهيم اجازه بدهيم كه نگاه ما از مثلثي عقب انتهاي ماشين پارك شده را رد كند بعد بخواهيم فرمان را بچرخانيم  دير تر وارد پارك شده و فاصله  ما از ماشين جلويي بيشتر خواهد شد پس يكي از علتهايي كه باعث كم و زياد شدن فاصله ما بعد از پارك از ماشين جلويي خواهد شد همان دير و زود چرخاندن فرمان اول از توي مثلثي عقب خواهد بود يكي ديگر از مواردي كه باعث خواهد شد فاصله ما بعد از پارك دوبل با ماشين جلويي بيشتر شود آن است كه بعد از ديدن انتهاي ماشين پارك شده از مثلثي عقب و شروع به چرخاندن  فرمان سرعت عقب رفتن ما كمي تند باشد در نتيجه بعد از پارك دوبل با ماشين جلويي فاصله بيشتري خواهيم داشت,از موارد ديگري كه موجب افزايش فاصله از ماشين جلويي خواهد شد زاويه كمي است كه براي پارك دوبل  انتخاب كرده ايم زيرا  براي اينكه  بخواهيم كنارجدول پارك كنيم بايد آنقدر با اين زاويه كم به عقب برويم تا بتوانيم كنار جدول پارك كنيم به همين دليل فاصله از جلو بيشتر خواهد شد حالا بعد از چرخاندن فرمان اول تا چه مقدار بايستي زاويه  گرفت و اين زاويه چه تاثيري در پارك دوبل ما خواهد گذاشت بهترين زاويه براي پارك دوبل  در شرايط عادي 45 درجه  مي باشد ولي ما نسبت به ماشيني كه با او پارك دوبل مي زنيم  زاويه را كمتر يا بيشتر ميكنيم در كل بايد  بدانيد  كه هر چقدر زاويه كم باشد ماشين شما بعد از پارك دوبل فاصله بيشتري  از جدول خواهد گرفت و هر چقدر زاويه بيشتر شود احتمال برخورد  عقب ماشين به جدول كنار خيابان بيشتر شده و يا فاصله ما با جدول كم خواهد شد, حالا اگر ماشيني كه  ما كنار  او پارك دوبل ميزنيم  اگر كاميون باشد ويا سواري باشد و يا همان سواري خيلي لبه جدول پارك كرده باشد بنظر شما همگي   را با يك نوع زاويه  مي توان پارك دوبل زد  معلوم  است  براي پارك دوبل زدن كنار ماشينهاي كه عرضشان كم مي باشد بايد زاويه ما كم باشد و اگر كنار ماشيني مانند كاميون كه فاصله ما از جدول خيلي بيشتر است باشيم بايستي زاويه  بيشتري بگيريم


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۴ فروردين ۱۳۹۴ساعت: ۰۳:۴۱:۲۸ توسط:آموزش رانندگي موضوع:

ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :